Es va resaltar la intenció de mirar cap a una modernització del Nou Mercat del Camp, el seu esperit emprenedor i sobretot, la qualitat del producte que ofereixen.
Per aquest motiu ens vam centrar en els sentits: vista, ofacte, oida, gust i tacte. Un stand on entren en contacte directe el producte i el visitant. Fer-lo participar de l'stand es un dels objectius.
Iniciant el recorregut establert, el visitant va poder viure en directe l'experiència de l'explosió dels sentits.
Començant per la vista on es veia la fruita escollida, la cirera. A la segona peana podiem posar la mà i tocar-la. Amb una esència de cirera podies fer ús de l'olfacte. I a l'última peana podies endur-te una paperina plena de cireres, per posar en pràctica els sentits que ens feien falta: el gust i l'oida.
Es va escollir la cirera, pel seu color intens i per ser la fruita del mes en que es duia a terme la fira. A més de ser una peça petita, manejable i fàcil d'emportar i menjar.
Va ser un dels stands de la fira amb més afluència de públic i per tant, més participatiu.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada